Beyonce kilolarından nasıl kurtuldu ?

  • 12:25 tarihinde Admin tarafından yazıldı.
  • Yorum Yok
  • Kategorisiz


Beyonce kilolarından nasıl kurtuldu ? |  görsel 1


Ünlü şarkıcı Beyonce, kızı Blue Ivy'ye hamile olduğu dönemde aldığı kilolardan dans sayesinde kurtulduğunu açıkladı.   
Daha önce ağırlıklı olarak kereviz yiyerek zayıfladığını açıklayan güzel şarkıcı, eski formuna geri dönmesinde dansın da çok etkili olduğunu söyledi. 3 ayda 25 kilo verdiğini belirten Beyonce, "Benim için önemli olan kilo vermekten çok sarkmamaktı, danssayesinde bunu sağladım" dedi.  
Rap'çi eşi Jay-Z'nin de kendisi gibi dans etmeye çok meraklı olduğunu belirten Beyonce, "Ben bir süreden fazla spor salonunda vakit geçirince sıkılıyorum. Benim için en eğlenceli form tutma yöntemi dans etmek. Evde hem kendi kendime hem d eeşimle bol bol dans ediyoruz. Herkes kendisi için en uygun ve eğlenceli form tutma yöntemini bulmalı. Benimki bu" dedi.